۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

مصباح یزدی و تکرار سخنان هیتلر و حزب نازی


مصباح یزدی و تکرار سخنان هیتلر و حزب نازی !!!!

http://www.aftabnews.ir/vdchqknw.23nxmdftt2.html
آیت‌الله مصباح یزدی در دیدار فرماندهای سپاه به توضیح موقعیت قوم یهود . صهیونیست‌ها پرداخته و این قوم را فاسدترین قوم خوانده است. او هم‌چنین به ریشه‌یابی فتنه‌های اخیر و راه حل آن نیز پرداخته است.
آفتاب: رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: عمده مراکز فساد دنیا به یهودی‌ها و صهیونیست‌ها تعلق دارد و آن‌ها تلاش می‌کنند سایر مردم را فاسد کرده و بر دنیا آقایی کنند.

آیت‌الله مصباح‌یزدی در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: فتنه‌ها و حوادثی که در ماه‌های اخیر در کشور اتفاق افتاد در طول تاریخ بی‌سابقه نیست و آخرین آن‌ها هم نخواهد بود البته نوع شعارها، حرکات و پوشش‌ها تفاوت می‌کند که همه آن ها تحت عنوان یک فساد یا افساد فی‌الارض مشترک هستند.
وی حسد را بارزترین عوامل ایجاد فساد از سوی بشر بیان کرد و
با پیشرفت‌های علمی و تمدنی که امروز در جامعه غربی است فساد آن‌چنان بالاست که در دبیرستان‌های آمریکا باید پلیس مسلح حضور داشته باشد تا دانش‌آموزان همدیگر و یا معلمان را نکشند
افزود: یکی از عللی که غربی‌ها اصرار دارند که الحاد و بی‌دینی‌شان را به کشورهای دیگر صادر کنند حسد باطنی آن‌هاست.

وی تسلط بر منابع و ذخایر و نفوذ بر فرهنگ‌ها را از دیگر عوامل تلاش غرب برای دست‌یابی به کشورهای دیگر از جمله مسلمانان برشمرده و ادامه داد: اگر غربی‌ها در فرهنگ کشورها نفوذ نکنند، آن‌طور که دوست دارند نمی‌توانند در مردم تاثیر بگذارند و آن‌ها را به استعمار بکشند.

این عضو مجلس خبرگان با بیان این‌که " غربی‌ها می‌گویند«اگر بر فرهنگ‌ها تسلط پیدا کنیم روابط جهانی شدن کامل می‌شود» خاطرنشان کرد: این آرزوی استعمارگران و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به این‌که " در کشور، افراد فاسق وقتی به ضرر و زیان‌هایی مبتلا می‌شوند حسد آن‌ها را به سوی آدم‌های سالم می‌کشد تا آن‌ها را نیز فاسد کنند" اظهار کرد: با پیشرفت‌های علمی و تمدنی که امروز در جامعه غربی است فساد آن‌چنان بالاست که در دبیرستان‌های آمریکا باید پلیس مسلح حضور داشته باشد تا دانش‌آموزان همدیگر و یا معلمان را نکشند. وقتی غرب می‌بیند کانون خانواده در آن‌جا از هم پاشیده شده و مبتلا به هرج و مرج و فساد اخلاقی شده آرزو می‌کند که دیگران هم مانند آنان باشد.
وی یهود را فاسدترین طایفه برشمرد و افزود: در هیچ قوم، کشور و منطقه‌ای چنین طایفه‌ای وجود ندارد، یهود خود را ملت برگزیده، نازپرورده و پسرخوانده خدا می‌داند
وی یهود را فاسدترین طایفه برشمرد و افزود: در هیچ قوم، کشور و منطقه‌ای چنین طایفه‌ای وجود ندارد
که باید سایر انسان‌ها مانند حیوان فدای آن‌ها شوند.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یهودی‌ها را حیله‌گرترین افراد بشر در سیاست توصیف کرد و خاطرنشان کرد: آن‌ها گروهی از مسیحی‌ها را با خود همدست کرده و مسیحی یهودی درست کرده و سیاست آمریکا را قبضه کرد‌ه‌اند.
وی با بیان این‌که " گروهی که در مغرب زمین رسماً حاکم‌اند یا پشت پرده در حکومت‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند یهودی‌ها هستند" اظهار کرد: این گروه، فتنه‌انگیزترین افراد در عالم بشریت هستند و تا اسلام را از بین نبرند، دست از سر مسلمان‌ها بر نخواهند داشت.

۱ نظر:

  1. not all jewish people belives that we are the chosen ones.
    I'm jewish and I think all humans are the chosen ones, other whys we wouldn't be alive.
    This is opinion promotes hatred and prejudice
    And this beief is from 2500 years ago.
    About America, not all schools are violent, another prejudice.
    Yes, their been killings and violence in America's school, but same as many schools world wide.
    Ben Shteg

    پاسخحذف

 

جديدترين كدهای جاوا

جديدترين كدهای جاوا