۱۳۸۷ دی ۲۱, شنبه




جنایت مقدس حماس و دستگاه های تبلیغاتی ضد اسرائیلی: پرستــــار جعلی، دکتــر قلابی

گروه حماس دیروز (هفتم ژانویه 2009) ، بیست و پنج راکت و خمپاره دیگر را از قلب مناطق پرجمعیت و مسکونی غزه به سوی اسرائیل شلیک کرد. تلویزیون حماس، «الاقصی» بدون کمترین خجالت و رودربایستی، تصاویر استفاده مجاهدین حماس از مناطق مسکونی برای شلیک راکت را در اختیار بینندگان خود قرار می دهد. برای مشاهده فیلم شلیک راکت از مناطق مسکونی اینجا را کلیک کنید .شرح راهبرد نظامی حماس برای خواننده عادی چندان ساده نیست، من در این نوشته فرض را بر این می گیرم که خواننده آشنایی مختصری با تبلیغات و روابط عمومی در مناطق جنگی دارد.
صحنه اول :Paeta Hess-von Kruedener در تاریخ بیست و پنج ژوئیه 2006، نیروهای دفاعی اسرائیل IDF مقر دیده بانی PB Khiam سازمان ملل متحد در مناطق حائل لبنان را با - (3) PGM موشک دقیق هدایت شونده، هدف قرار داد، فرمانده کانادایی مقر Paeta Hess-von Kruedener و سه ناظر دیگر به قتل رسیدند، به فاصله کوتاهی پس از حادثه کمپین تبلیغاتی عظیمی علیه اسرائیل سازمان داده شد، ادعای اصلی گردانندگان کمپین – حمله هدفمند و طراحی شده اسرائیل – به مقر سازمان ملل بود. حجم این تبلیغات چنان شدید بود که حتی برخی از افراد خانواده von Kruedener تردیدی در حمله عمدی اسرائیل به پست سازمان ملل نداشتند. ماهها پس از پایان بحران لبنان، موسسات متعدد تحقیقات دفاعی حادثه فوق را از زوایای مختلفی تحلیل و بررسی کردند، von Kruedener منتشر شد. با مطالعه کامل ایمیل تردیدی وجود ندارد که حزب الله لبنان با برنامه ریزی بسیار دقیق و آگاهانه، اولا از مقر سازمان ملل به عنوان « سپر » برای حمله به سربازان اسرائیل استفاده کرده است و ثانیا آگاهانه در صدد فراهم آوردن شرایطی بوده است که مقر توسط سلاحهای اتوماتیک هدایت شونده، هدف قرار گیرد تا مرگ ناظران سازمان ملل را دستاویز تبلیغات علیه اسرائیل قرار دهد.
صحنه دوم : Eva Yeshewitzکسانی که پوشش اخبار غزه در نخستین ساعات بامداد گذشته ( 7 ژانویه) را از شبکه های Euronews، Skynew، BBCnews و CNN دنبال کرده اند، شاید چهره یک پرستار بلوند با لباس مخصوص پزشکان را به خاطر داشته باشند که در مصاحبه با خبرنگار AP در غزه، اسرائیل را متهم به حمله به آمبولانسها و « ترور یک ملت » کرد، این مصاحبه بارها و بارها در خلال شب تکرار شد. اگر کمترین آشنایی با فوت و فن روابط عمومی داشته باشید، با مشاهده چند ثانیه از مصاحبه پرستار فوق با AP، با صراحت خواهید گفت : محال است کلمات ، آهنگ و خصوصا نحوه تکان دادن دست و Body Language این خانم، از یک پرستار یا تکنسین آمبولانس معمولی باشد، او قطعا یک چریک یا فعال پرشور و رادیکال سیاسی است.حال سابقه پرستار جعلی را بررسی می کنیم، AP او را نخست British volunteer (داوطلب انگیسی) معرفی کرد و اسکای برای او از عنوان “تکنسین داوطلب آمبولانس” استفاده کرد، اما Eva Yeshewitz واقعا کیست؟پاسخ این سوال بسیار ساده است : فردی به نام Eva Yeshewitz وجود خارجی ندارد، دختری که در تصویر مشاهده می شود، Ewa Jasiewicz نام دارد، او یک آنارشیست – کمونیست، بدنام لهستانی،انگلیسی است که چندین بار به دلیل پروپاگاندا برای حماس از ورود او به اسرائیل جلوگیری شده است.
صحنه سوم : Mads Gilbertدستگاه تبلیغاتی حماس و شبکه تلویزیونی پرس تی وی (متعلق به جمهوری اسلامی ایران) در چند روز گذشته پدیده ای به نام دکتر Mads Gilbert را وارد جنگ روانی خود با اسرائیل در غزه کردند. Mads Gilbert با عنوان دکتر نروژی بلافاصه مشغول سخنرانی و مصاحبه با خبرنگاران خارجی شد. Mads Gilbert زمانی توجه مرا جلب کرد که پرس تی وی – شاید در غیراخلاقی ترین پروپاگاندا از آغاز درگیری ها - به نقل از پزشکان نروژی اعلام کرد : اسرائیل در غزه از سلاح اتمی - رادیواکتیو اورانیوم استفاده کرده است ( فیلم این گزارش را در مقاله اصلی مشاهده کنید) ، این ادعای پرس تی وی بلافاصله از طریق شبکه اینترنتی و انجمنهای حامی حماس در فضای وب انگلیسی به عنوان شایعه منتشر شد. روز 7 ژانویه پرکارترین روز Mads Gilbert دکتری بود که تمام شبانه روز خود را به مصاحبه می گذراند، محاصره غزه و سلطه رسانه ای حماس، شرایطی را فراهم آورد تا اظهارات و تصویر Mads Gilbert از طریق AP در اختیار رسانه های دیگر قرار گیرد. (نمونه بازی با برگ پزشک نروژی : توجه کنید به اسم پزشکان نروژی بیش از یک خبرگزاری مطلب منتشر شده است)
بلافاصله پس از انتشار سخنان Mads Gilbert پزشک انساندوست نروژی رسانه های ایران و حماس، حباب وی نیز به فاصله کوتاهی ترکید :Mads Gilbert یک فعال روانپریش سیاسی عضو حزب سرخ نروژ و فردی است که رسما از محمد عطا و دیگر هواپیما ربایان خالق فاجعه یازدهم سپتامبر حمایت کرده است ( برای مشاهده سوابق Mads Gilbert به مقاله اصلی مراجعه فرمائید)
دستگاه تبلیغاتی حماس با دلارهای نفتی محمود احمدی نژاد، جنگ روانی وسیعی را برای گمراه کردن رسانه های گروهی به راه انداخته است که تا حدودی نیز موفق است (برای مطالعه گزارش میترافرهمند برای رادیو فردا از اسرائیل به مقاله اصلی مراجعه کنید)، هدف این جنگ عمدتا جوانان در کشورهای عربی و مسلمانان ساکن غرب است، به اندازه کافی شواهد و مدارک از هدف قرارگرفتن غیرنظامیان خصوصا کودکان توسط حماس و بهره برداری از تصویر آنان برای تبلیغات وجود دارد، در یک مورد حماس و جهاد اسلامی کودکی را در مقابل دوربین شبکه دوم تلویزیون فرانسه هدف قرار دادند، تا تصاویر زنده مرگ کودک غرب را تکان دهد، واقعیت ماجرا مدتها بعد آشکار شد.( جزئیات امر را در مقاله اصلی بخوانید )دیروز در جواب دوستی بریتانیایی که موضعم در برابر حماس را بسیار سخت خواند چنین گفتم :« دوست عزیز اگر شما حماس را یک سال است که می شناسی، ما سی سال است گرفتار حماسیم. حماس همانقدر مشغول دفاع از ملت فلسطین است که رهبری ایران مشغول دفاع از ملت ایران است. رهبری ایران سی سال است همه ظرفیتهای فرهنگی، تاریخی، اقتصادی و تمام استعدادهای انسانی کشور ما را به باد داده، از او اگر سوال کنی، صد درصد خواهد گفت : من همه این کارها را برای دفاع از مردم ایران انجام می دهم، حماس هم همین را می گوید عزیزم»نوشتۀ: نیما راشدان

۴ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. پرتاب موشک در ایران با پرتاب آن توسط ورنرفون براون دانشمند موشکی آلمان نازی قابل مقایسه است مردم آلمان در زمان هیتلر زیر سرکوب گشتاپو و حکومت نازیها بودند و در جمهوری آخوندی امروز در ایران هم مردم به آزادی و رهایی از سرکوب و شکنجه و مجازاتهای قرون وسطایی, دمکراسی و دوستی و تعامل با دنیا نیاز دارندنه پرتاب موشک توسط دانشمندان موشکی

    پاسخحذف
  3. چند وقت پیش روز عاشورا بود من هم در ترکیه منتظر بودم تو این شهر ببینم چه خبر میشه اخه هم شیعه داره هم سنیعبعد با کمال تعجب دیدیم هیچ کس سیاه نپوشیدهعزاداری که مطلاقا هیچ وقت ترکها ندارن مغازه ها هم باز تو مسجد شیعه ها هم خبری نیست صدای موسقی هم از همه جا بلند هست
    تازه دیدم بعضی جاها جشن گرفتن که بله در جنگی که سپاه اسلام با یکی از مخالفان خلیفه مسلمین به نام حسین در کربلاکرده پیروز شده.گفتم بابا دمتون گرم .خلاصهما هم به سلامتی سپاه اسلام رفتیم یک ابجو زدیم

    پاسخحذف
  4. حمایت وبلاگنویسان ایران و افغانستان از جنبش زنان بمناسبت 8 مارس
    ما, جمعی از وبلاگ نویسان ایران و افغانستان, روز جهانی زن یعنی 8 مارس را مناسبتی قلمداد میکنیم تا از طریق آن از زنان شجاع و مبارز در ایران و افغانستان حمایت کرده تا آن عزیزان را در تلاشهای مستمر برای مطالبات و احقاق حقوق مسلم و بدیهییشان ولو بشکلی جزئی یاری کرده و همدردی و حمایت خود را با آنان اعلام کنیم. همچنان که با صدور و امضای این بیانیه سعی بر این خواهیم داشت تا قلمهایمان را در این روز بزرگ در خدمت آن مبارزان قرار داده و فریادشان را در حیطه کاری و عرصه هنرنمائی خود فریاد زنیم.

    پاسخحذف

 

جديدترين كدهای جاوا

جديدترين كدهای جاوا